Teamwerk, Medewerking, Bedrijf, Kantoor

Ik denk dat je waarschijnlijk een trots persoon bent. Ik vind het leuk om daar te zijn en gezien te worden als een persoon die de tijd van anderen waardeert en die geeft om wat ze uitgeven als het iets is dat hen ervan weerhoudt MENSEN je te laten bruinen. Ik had surfers in dienst, kameleons met het feedersyndroom en allerlei dingen die alleen ik heel goed weet. Dat is een deel van mijn kennis en expertise die ik u kan bieden.

Wat betreft hoe te beginnen, als je iets nieuws begint, zal het altijd ontmoedigend zijn. Denk dus aan structuur, een thema, een doel en een plan.

Structuur. Bepaal wat je wilt doen. Wil je dingen kopen, iets kopen voor iemand? Wil je verkopen of wil je gewoon een wedstrijd houden? Wil je geld inzamelen? Het klinkt gek, maar dit is belangrijk. Dit is het begin van een plan. Plan voor sommigen die fouten willen vermijden, sommigen die willen slagen, sommigen die veel geld willen uitgeven aan advertenties, enz.

Dingmajors. Bepaal welk product en welke service u aan het publiek gaat aanbieden en zorg ervoor dat u op de beste manier nastreeft wat u wilt. Vroeger kende ik koude, ook al kende ik mijn product. Ik wist wat mensen wilden kopen toen ik jong was. Ik heb ook nooit aan iemand laten weten dat ik niet wist wat mensen wilden kopen. Ik heb nooit iemand iets verteld. Ik laat ze hun eigen weg kiezen.

S Participatie. Je moet mensen er gewoon van overtuigen dat je ze kunt helpen, of dat je hun tijd en geld waard bent. Ik weet nog dat ik dat deed. Nu weet ik niet zeker of ik kan stoppen. Ik heb nog niemand gehoord die (realistisch) halverwege is gestopt. Ik hoop dat dat de reden is waarom ik nog steeds in het bedrijfsleven ben. Maar het zal je veel achterstand opleveren als je ergens 'nee' tegen zegt.

naamgeving. Terwijl ik overwoog om dit voor mijn bedrijf te doen, dacht ik bij mezelf, hoe zou een bedrijf genoemd willen worden. Veel. Er zijn niet veel producten die uw naam kunnen heten, vooral omdat ik weet dat ik geen reclame zou maken voor een deel van mijn naam.

De criteria voor deze dingen zijn open communicatielijnen, emotionele verbindingen, gebreken en gebreken. U komt nooit op het punt om uw product te verkopen en een bestelling terug te krijgen. Je zult uiteindelijk lid worden van de commissie, je organisatie vinden en advies vragen. Wees niet bang om te vragen. Maar ook om je nieuwe onderneming te herinneren. Je moet onthouden wie ze zijn. Ik moet onthouden wie de mensen zijn.

Deze gedachten zullen u leiden naar wat u doet terwijl u aan deze criteria werkt. Ze zullen je ook in staat stellen om je voeten weer op de grond te zetten en niet verstrooid te zijn in je gedachten zoals ik was toen ik dit voor het eerst voor mezelf begon.

Denk eraan om ook rekening te houden met uw concurrentie. Sommige mensen doen meer dan jij zou kunnen. Je zult onvermijdelijk harder werken om ze te verslaan dan om je eigen meningswedstrijden te winnen.